Kathmandu - Reisverslag uit Kathmandu, Nepal van Jan - WaarBenJij.nu Kathmandu - Reisverslag uit Kathmandu, Nepal van Jan - WaarBenJij.nu

Kathmandu

Door: Dajan

Blijf op de hoogte en volg Jan

28 Oktober 2012 | Nepal, Kathmandu

Aangekomen in Nepal... De toeterende Suzuki s en roggelende mannetjes... En vrouwtjes t voelt gelijk weer goed om hier te zijn...We hebben een leuke groep leuke mensen met 2 fitte opaatjes waar we toch veel ontzag voor hebben ook zij gaan de berg bedwingen....
Vandaag dagje thamel, een relax trekkingsdorpje in de stad met overal muziek, dakterrasjes en leuke trekkingsshoppies waar de zon lekker op staat te schijnen en waar alles in teken staat van de bergen...
Nog even naar de apentempel geweest, nog even wat cultuur opgesnoven en nog wat warme nepaleese mutsen, sokken en en handschoenen gekocht voor onze tocht die morgen gaat beginnen
We hebben er zo n zin in... Eindelijk mogen we de hoogste berg van de wereld proberen te bedwingen.... Nu nog lekker aan het Everest beer, na morgen is het warme thee waar je helemaal blij van wordt...
Tot over een paar weekies dan hebben we het verhaal van de berg...

• 28 Oktober 2012 - 13:30

Ellen:

Hee toppers!

Wat leuk om jullie belevenissen mee te krijgen. Geniet van deze hoogtetraining,
    En op naar de top!

• 28 Oktober 2012 - 16:23

Douglas En Annemiek Kelly:

Wat leuk om te kunnen volgen wat jullie allemaal gaan doen ! doe voorzichtig ,en veel plezier

• 28 Oktober 2012 - 16:35

Frank Nagelkerke:

Stoere dauwtrappers!

Goed om te lezen allereerst dat jullie veilig zijn aangekomen en dat jullie de eerste Aziatische lucht van deze reis hebben opgesnoven. Geniet van al het moois, wees aub voorzichtig en kijk vooral! Ik ben benieuwd naar jullie eerste ervaringen daar!

Tot later!

• 28 Oktober 2012 - 19:35

Eefje:

Heej Jan en Dajan,

Jullie zijn er! Heel veel succes en vooral genieten! Echt kicken hoor!
    Liefs uit Holland!

• 29 Oktober 2012 - 00:07

Hugo:

Dajan en Jan
    geweldig dat jullie goed aangekomen zijn en ik vind het geweldig fijn dat jullie kunnen genieten van elkaar en alles waar jullie voor gaan
    gaat er heerlijk van genieten en weet dat er veel mensen met jullie mee leven
    een heerlijke vakantie en doe voorzichtig liefs
    Hugo en ook veel liefs van Sonja

• 29 Oktober 2012 - 07:23

Angela:

Meteen de eerste dag al veel gezien zeg! Succes met de beklimming en genieten he.

• 29 Oktober 2012 - 09:04

Monique:

Leuk om weer mee te mogen reizen met jullie. Geniet van dit geweldige avontuur en tot het volgende reisverslag. Daar kijk ik naar uit. Groetjes van Monique

• 29 Oktober 2012 - 10:50

Yvon:

Ha die eeuwige Globetrotters,

Fijn dat jullie weer veilig en wel zijn aangekomen! Het ziet er lekker zonnig en vrolijk uit daar. De wandelschoenen weer uit het vet en gaaaan! Maar zorg wel dat je die oudjes voor blijft hoorrrr!!

Liefs van zus en familie.

• 29 Oktober 2012 - 14:35

Tresi:

veel plezier! tresi

• 30 Oktober 2012 - 19:24

Remco:

Veel plezier en geniet van het geweldige avontuur dat jullie tegemoet gaan!

Groetjes Remco

Tags: Nepal